DelalZeynep Arkadaşlar bebeğim 13 aylık ve hiçbirşey yemiyor kilosu 9 çok zayıf resmen yürürken zorlanıyor artık zayıflıktan. İştah acıcı olarak verdiğiniz birşeyler var mı
Defnemm22 DelalZeynep bence zayıf değil ya yada kendi kızımı görünce bana kimse zayıf gelmiyor 20 aylık 10 kilo 😭
Beren2323 DelalZeynep benim ki kızım 13 aylıkken 8750 ydi şıan kaç bilmiyorum 16 aylık ama pek bi fark olduğunu sanmam hiç bişey yemiyor herşey zorla 😔nutrigen kullandım iştah için argivit kullandık hiç etki etmedi şimdi max immun kullanıyorum ve balık yağı bari vitamin alsın diye
Zekimurendebizigorecekmi DelalZeynep Normal bebeğinizin kilosu öyle bir demişsiniz ki kendi bebeklerimizi sorguladık bir an .. benim de bebeğim 12 aylık 9.5 kilo ama hiçte öyle zayıflıktan yürüyemeyecek gibi falan değil 😐
Zeynepalya_ve_annesi DelalZeynep zinco verebilirsin kahvaltıdan sonra 1 çay kaşığıyla başla açıyor iştahını