Vala canım kimi bebege zorla tuttursanda almayacağı varsa almiyo emzigi. Bende çocuğuma kaç çeşit emzik aldım aventinkinide aldım ısrarla verdim o attı ben verdim bi ay aldı sadece emzigi oda uykuya geçişte ama bir ay sonra tamamen bıraktı. Aslında emzik rahatlık oluyo ama olmayıncada olmuyo :)