Oğlum dokuz aylık olacak şükür emziriyorum hiç öyle bir sorun yaşamadım ama dikkat ettiğim bir şey var emziriyorum diye yiyorum diyor herkes ben yemiyorum yani şöyle ki hamilelikte yirmi beş kilo aldım hayatımda ilk defa hep zayıftım o zamana kadar sonra tutturdular veremezsin veremezsin eski düzenime döndüm öyle bir verdim ki eski kilomun altındayım kırk sekizlere düştüm elli dörtle hamile kalmıştım yani yemiyorum ama şükür var sadece sabah kahve içiyorum sonra iki yumurta yiyorum oğlumla ona kahvaltı hazırlıyorum sonra da akşam yemeği bu kadar başka bir şey yemiyorum ben bununla alakalı olduğunu düşünmüyorum ve anlam da veremiyorum ne düşünüyorsunuz bu konuyla alakalı ?