Kızlar merhaba doğum yapalı 10. Gün oluyor bebeğimi kaç saat aralıkla emzirmem gerekli doktor 2 saat arayla emzir uyandır uyandır dedi ama bunu ne zmana kadar böyle yapmam gerek.. 2.5 saat ti geçerken kendisi uyanıyor kiloda almış biraz uyandırıp kendim emzireyim mi yoksa onun uyanmasını bekleyeyim mi 😊 yardımcı olursanız sevinirim