Nesil Zeytinyağını sadece masaj için mi kullandınız onu pek anlayamadığım için yazmak istedim :) Mamayı hazırladıktan sonra biberona bir miktar zeytinyağı koymayı denediniz mi acaba? Biz humana mama tüketiyorduk ve nadir de olsa kabızlık olunca doktor 1 tatlı kaşığına yakın zeytinyağı eklememi söylemişti, bebeğim o şekilde rahatladı.