Merhaba anneler
Adaçayı (acı elma olarak da biliniyormuş) yağının gaz sancısına iyi geldiğini okudum bir yerde. Bebeğin ayak tabanına bir kaç damlaya masaj yapılıyormuş bir de göbeğine aynı şekilde masaj yapılıyormuş. Aktar arkadaşım da duymuş bunu ve bana yollamış sağolsun. Ama emin olmak istedim kullanıp faydasını gören var mı? (Bu arada oğlum 2 aylık.)