Nursma Ayonuz bizimde 6 dişi birden şişmiş sanırım patlayacak yakın zamanda eli sürekli ağzında uyku deseniz hiç yok neredeyse. Bir an önce hepsi çıksa da rahatlasak keşke.
eceozdemir1811 Bengisu_dunya canim bizinkide öyle babasi ben ve dedesi hariç herkese dediğinizi yapio babaannesinin bile gitmez
Bengisu_dunya eceozdemir1811 e napçaz utanıyorum artık süzüm süzüm süzülmeler ağlama krizi. İnsanların gitmesine 5 dk kala açılıyo tamam ama yezid gibi 🤪🤭
eceozdemir1811 My_son yeni başladım o kadar alismiski TV kapatınca surkeli kumandayı bana getiruo ac diye TV çok kötü keşke hiç alistirmasaydim