Yesidil ben öyle bir problem yaşamadım kuzum ya. Ben onu 30 tlye almıştım ümraniyeden doğum yapmadan önce aldim doğum yaptim hala kullaniyorum bebeğim 1,5 yaşında. Bir teli kivrildi okadar vallahi. Onun dışında çok çok memnunum göğüs pedi kullanabilirsin. Ama anlayamadim bende öyle bir problem olmadi