Mom17 normal dogum yaptim canim ertafindakiler sagolsun emzirme sut yaraamz dokunur vurur gibi seyler dedi bunun uzerine ozeldeki doktorum 20hafataya kadar emzir sonra birak hem kendine yorma hemde ben onermiyorum dedi devletteki doktorum emzir birsey olmaz tandem usulu cok guzel olur iyi beslen dedi yeterli saglik ocagindaki yillarin ebesi guvendim abla emzirebilirsin ama kendine cok eziyet olur dedi erkek olursa kusar sutunu emmez dedi ama kusmadi benimki emdi diger ebemde birak kilo almaz cocuk gelismez dedi sonuc ben ikisini bir emzircem tandem usulu derken yorgun bitkin bas donmesi vs cektim beslenememektende sonra ya tam 7 yada 8.aydi buyuk ihtimal bir anda az emzirirken biraktim bebegim diger aylar kilo alimini kesmisti az almaya basladi zaten mamaya basladik gece gunduz yemek ilk zor oldu 1aysimdi ise alisti