Gzdzeynep Rzlgln ben onun küçük boyunu almıştım daha önce şu an annemlerde. Kızım yeni yeni nesne kaydırmaları yapmaya başladı onun da boncukları küçük diye çok sevmemişti bugün aldım bakalım boyu gayet iyi.
CemreKerem35 Rzlgln koordinasyon ve bloklardan aldım bugün . Bloklar renk veriyor maalesef koltuk örtüme renk geçmiş . Koordinasyon da ayni malzemedense o da renk verir maalesef sağlıklı değiller pişman oldum 😐
Sarikuzumalp Rzlgln ben gördüm ama almadım birleştirme parçaları çok küçük. 3 yaş altı için tehlikeli diye almadım.
_mucizemmm Biz aldık ama henüz açıp görmedim kayınvalidemden rica ettim o aldı bugün evlerine yakın diye bim benim bebekle gitmem zor o saatte uyuyor çünkü resmini atmış gayet güzel nasipse yarın göreceğiz bakalım 🥰
Barishsmom Bu uzerınde bomcuk gibi renkli seyler olam ahsap oyuncagımı diyosunuz? Ben onu asırı heves ederek almıştım cok ta guzel ama bebegim pek oynamıyo onunla 1bucuk yasında ama 9aylıkken falan almıştım hic oynamadı😂
Rzlgln Barishsmom Heves edip alıyoruz ama üstünde 3 yaş yazıyor benim bebeğim de 1 yaşında muhtemelen benimki de bakmayacak
Sarikuzumalp CemreKerem35 koordinasyon aynı değil biz epeydir kullanıyoruz. Ama diğerini bende iyiki almamışım şuan dedim. Fişiniz duruyorsa iade edin bence
CemreKerem35 Sarikuzumalp sevindim aynı olmadığına bari birisi iş görür . Oğlum bir süredir istiyordu görünce de hemen aldık ama şimdi bırakmıyor yikasam kurutsam acaba kullanılabilir mi boya harici madde ahşap çünkü kullanılabilir gibi