Merhaba anneler. Prematüre ikizlerim var. 4.ayımız 5 gün sonra bitiyor. Doğduklarından beri kaka problemleri var yapamıyorlar. Neler denemedik ilaç olsun damlalar olsun. En son magnesie calcinee toz verdi mamalarına katıyorum günde Bi kere. Onun sayesinde az da olsa yapmaya başlamışlardı. Sonra doktorumuz ferrum kan damlası verdi🤦♀️kabızlık yapabilir dedi. Zaten sancılı ve kabızlık sorunu var bebeklerimin yani. Kan değerleri de düşük çıktı içirmem de lazım. En son keçiboynuzu pekmezi iyi gelir dediler ama cok küçükler cesaret edemedim alerji falan yapar diye. Bana Bi yardımcı olur musunuz ne yapsam 🥺 öyle gördükçe üzülüyorum onlara popoları hep yara olmuş zorlanmaktan