Semaaaa Merhabalar sevgili anneler.. Oğlum 38 günlük yaklaşık 1 haftadır inanılmaz derecede ağlıyor..Karnı tok altı temiz gazını da çıkarıyoruz,ki gazı olsa bile bu kadar çok ağlar mı bir bebek bilmiyorum resmen katılıyor ağlamaktan😕 gelişim atağı konusunu gördüm onunla ilgili olabilir mi?? Ayrıca uykudan yana da problemli gece nerdeyse hiç uyumadı gündüz uykuları da çok kalitesiz uyumasıyla uyanması bir oluyor..Aynı şeyleri yaşayan var mı ne olur geçici bir dönem olduğunu söyleyin bazen tükendiğimi hissediyorum😔
Duru91 Semaaaa canım bizde 35 günlüğüz uykusu hiç yok gibi hiç bir zaman derin uykuya dalamıyor ne gece ne gündüz uykusunda inşallah geçici bir durumdur
Minikheyecan Biz yaşadık atak haftamızda. Ağlamaktan helak oluyodu cocuk bir hafta öyle geldii geçti çok şükür. Bence gazdan olabilir canım
Minikheyecan Minikheyecan 5. Hafta atak haftası siz şu an atak haftasındasınız sanırım ondan olabilir bak bizimki gibi
Semaaaa Minikheyecan evet ağlayınca emziriyordum mesela almıyor şimdi o derece ağlıyor inşallah bizimki de hemen geçer😔