cananc 2,buçuk yaşındaki kızımın burnu akıyordu 4 aylık kızıma geçti gece tıkanıp durdu öğlen doktora gittik bronşit başlangıcı dedi 4 tane iğne ve buhar verdi sabah akşam, başka deneyimlendiğiniz fayda gördüğünüz öneriler var mı kızlar 🥺
Nescafe cananc bilgim yok üstte kalsın ama yeğenimde de vardı sadece buhar veriyordu yengem öyle rahatlıyordu Allah şifa versin zor . 🙏🏻
eymenkerem cananc hava yeterli oluyorgenelde ekstra birsey e gerek yok dikkat edin tamamen ciğere inip bronşit w donmesin
Misra_Dursun cananc benim kızımda 3 aylıkken bronşit oldu ama nilüfer diye bi doktora gittik bi ilaç verdi maşallah kızım 1 hafta içerisinde düzeldi buharda verdiler makina bizde vardı evdede sürekli buhar veriyorduk çok iyi geliyordu Rabbim şifa versin bebeğine
cananc Eyllm Bende bilmiyorum ki ya dediğim gibi büyük kızımın sadece burnu akıyordu küçüğe geçti gece tıkanıp durdu doktora götürdük öyle dedi verdiği buhar ve iğne rahatlattı ama nasıl oldu bende anlamdım inan ki
cananc eymenkerem Havayı sabah akşam yap dedi doktor yeterli geliyordur herhalde bide buhar makinesi çalıştırıyorum odada nem dengesini tutsun diye malum petekler kurutuyor iyice
mavilimsi cananc oğlum 2.5 aylıkken doktor bize de bronşit başlangıcı dedi.ventolin şurup yazdı günde iki kere kullandık.ayrica gece yatmadan önce soğanı ortadan ikiye bölüp kaynar suyun içine koydum ve bebegin yattığı yere yakın bi yere koydum sabaha kadar beklettim.10 gün boyunca hic pes etmeden uyguladım.odamiz soğan kokuyordu ama ben fazla önemsemedim yeter ki bebeğim ilessin diye şükür iyileşti bir daha da yaşamadık.inşallah siz se kolay bir şekilde atlatırsınız.gecmis ilsun6
cananc mavilimsi çok sevindim iyileşmesine inşallah bizde tez zamanda atlatırız soğanı bende bölüp koyuyorum ama suya koyupta deniyeyim birde
Misra_Dursun cananc doktor sabah ve akşam verin demişti bizde sabah akşam buhar veriyorduk ve verdiği ilaç çok iyi etki etti hemen o kadar memnun kaldım ki o doktordan kızımın ne rahatsizligi olsa ona gidiyoruz gerçekten bronşit çok kötü Rabbim yardım etsin inşallah küçücük çocuk ya kıyamam ona