1prens1prensesannesii Kızlar sma mama kullanıyoruz. 400 gr ve 800 gr küçük büyük kutular var. Atmadım. Sizce nasıl değerlendirebilirim? Neler yapabilirim?
Bulutbey 1prens1prensesannesii içi ne renk bilmiyorum ama beyaza boyayıp dışına da mesela ince halat iple dolayıp(silikonla yapıştırarak tabi) dekoratif bir şeyler yapabilirsiniz. Yada kesilebilecek gibi inceyse ufak ufak delikler açarak ve yine boyayarak mumluk yapabilirsiniz. Alt kısımlarını delip saksı yapabilirsiniz.
EgeveAlyaninannesi 1prens1prensesannesii bende 800 grilik kutulardan atmadım ve hasir ip silikon tabancası ve süslemek icin renkli çiçekler aldim yüzlerini sardım iple çiçekleri yapıştırdım ve bakliyat kutusu yaptim cokkk guzel oldular hediye bile ettim 🤭😊😊
OzgE_K 1prens1prensesannesii sprey boyayla boyayıp balkona çiçek ekilebilir tabi çiçek seviyorsanız hatta çilek 🍓 Yeşil soğan, nane.. 💃🏻
1prens1prensesannesii Bulutbey hmm olabilir canım saksı düşündüm ama çiçek kullanamıyorum evde oğlum alerjik bebek. Ama mumluk olabilir. Teşekkür ederim
EgeveAlyaninannesi 1prens1prensesannesii 😂yok kiz okadar degil arkadasim bana gelmişti cok beğendi bende verdim yani 😂😂