ssemashn Moralinizi bozmayin, 1 yasina kadar hala ana besin kaynagi anne sutu veya mama. Moral bozmadan, uzerine gitmeden ara ara teklif edin. Siz stres olursaniz o da olur. Zamanla alisacaktir. Benim kizim 3 gun sonra 7 aylik olacak. Tadimlar yeni bitti. Bugunden itibaren ogle yemegi ve ara ogun meyve/yogurt seklinde vermeye baslayacagim. Ama bu surecte mamasini asla azaltmadim. Saat araliklarini ayarlayip ona gore yediriyorum. Doktorumuzun yonlendirmesi de bu sekildeydi. 1 hafta 10 gun sonra da kahvalti ogunune baslayacagim.