Arkadaşlar merhaba . Bebeğim 7 aylık travel sistem bebek arabası kullanıyorum ama hiç memnun değilim malesef. Yeni araba bakıyorum oturma yeri geniş çift taraflı kullanılabilen kolay taşınabilen baston model arıyorum 😌 çok mu oldu 😄 civilden aldım bi tane ama sürüşü çok zor ve ağırdı iade ettim lütfen kullanıp memnun kaldığınız marka varsa yazar mısınız