Merhaba hanımlar elimde Bim maması bebivita 3 numara 500gr var kızım mamayı bıraktı elimde bir paket var almak isteyen varsa 15tl ye satıyorum kargo ücreti ne olur bilmediğim için bu fiyata veriyorum daha kullanma tarihi var fişim olmadığı için iade edemiyorum malesef