Umutaras Merhaba güzel anneler biz bebişimiz doğduğundan beri avent ultra air emzik kullanıyoruz ama şuan asla piyasada 6-18 bulamıyorum acaba ultra soft ta aynı uçlumu farkları nedir ultra soft alsam air gibi yadırgamadan tutarmı emer mi 🙄
Eylul270520 Umutaras aynı emzigi kullanıyoruz 0-6 ay olanı 6-18 aya geçmemiz lazım ama emzigin ucu büyük oldugu için kızım kabul etmiyor kaldı elimde önümüzdeki aylar alır heralde alışamadı bir türlü o yüzden hala 0-6 ay olanı kullanıyoruz
nikimikedi7 Umutaras ikisinin ucu da aynı, biz aynı anda ikisini de kullandık. Fakat bebeğimize 6.ayda büyük geldi 6-18 olanlar sürekli öğürdü rahatsız oldu. 6-18 olana 1 yaşından sonra geçebildik.
Tnshmszynp Umutaras bende ultra air kullanıyorum doğduğundan beri şuan 17aylık ama 6-18in ucu çok buyuk kabul etmedi geçenlerde e bebeğe gittiğimde bulamadım 0-6alacaktım yoktu e bebeğin kendı markası var baby plus ondan aldım aynısı hiç fark yok ucu sekli hemde daha ucuz ıkılısı 24.9 ki benim kızım airden başka bir emziği kesinlikle almadı. Dediğime isterseniz bakabilirsiniz
Rivadan_35 Umutaras bende ultra Soft kullandım şimdi 3ay 20 günlük küçük geldi sanırım bulamadım bende MAM marka emzik aldım aynısı avent gibi
Umutaras Eylul270520 ultra soft ile ultra air arasındaki fark nedir canım biliyo musun sen acaba ultra soft alsam tutarmı
Umutaras nikimikedi7 biz şuan 19 aylığız bayadırda 6-18 kullanıyoruz ama yani internet dahil bulamıyorum ultra air hep stokları tükenmiş olanlarda 180. 160 lira gibi faiş fiyatlarda ultra soft buldum ama tereddütte kaldım hep air kullandık softun farkı nedir canım 🙄
Defne-m Umutaras emzik uclari ayni sadece ustteki plastikleri farkli biri daha yumusak biri daha sert baska farki yok bizde kullaniyoruz aynisindan
Rivadan_35 Umutaras ultra soft daha yumuşak ultra air bir tık daha sert ve hava akımı daha iyi diye biliyorum
Eylul270520 Umutaras ben kızıma ultra air almıştım 0-6 ay kenarları farklı soft olan modelle 6-18 de ultra air night aldım gece ışıklı oluyor arkası ama yok kullanamıyorum henüz agzına büyük geliyor emzigin ucu büyük 6-18 de belki ilerde kullanır
Yusrayezra15- Umutaras canım uçları aynıymış bende bulamadım air çok araştırdım sadece fark air de emzik kenarında 2 şer tane hava deliği var soft ta iae 3 er tane var bende yeni soft sipariş verdim 6.18 olandan ama hep büyük demişler
nikimikedi7 Umutaras kenarları farklı sadece, ucunda fark yok. Kenar kısımları yumuşak ve biraz daha büyük softun☺️ evdeeczane.com’a baktınız mı biz hep ordan aldık, hiçbir yerde bulamıyorduk biz de, ordan bulduk hep
Umutaras Defne-m softun kenarları çok mu yumuşak peki yani silikon gibimi yoksa bi tık daha sert mi onudayadırgar gibime geliyo bebişe zorla emzik tutturduk bitek airi tuttu 19 aydır biberonda bile sadece aventi kabul ediyo malesef takıntılıyız biraz 😂
Defne-m Umutaras hayir aire gore bir tik daha yumusak uc farki olmadigi icin bebeginizde problem olacagini dusunmuyorum softta agiz cevresini daha iyi kapatiyor air sert oldugu icin aciklik kaliyor gibi
Umutaras Tnshmszynp bizimkide 10 san fazla emzik denedim en son ultra airi almıştı bebekten halada öyle valla başka hiçbirini kabul etmiyo bi bakiyim onada sağol canım 🙏
Tnshmszynp Umutaras evet aynen benım kzımda butun emzık markalarından var evde 😃bunuda bosuna aldım demıstım alırken ama ılk verıste tuttu sasrdm normalde desenlerınu bıle inceliyor agzına almadan😃
Prensescik Umutaras evde eczane diye site var orda var şuan 55 TL bitmeden al hemen yanliz kız emziği senin bebek kizmiydi
gozdesh Umutaras bende iki gün önce numarasını büyütmek için air mi yoksa soft mu kararsız kalmıştım satış danışmanı aralarında bi fark olmadığını ama nefes alma kanalı olduğu için air ın tercih edildiğini yazmıştı. Kızım rahatlıkla emiyo şuan
5858g Umutaras soft olan aire göre daha yumuşak Air i tuttuysa softu her halükarda tutar gibime geliyor
Prensescik Umutaras https://www.cimri.com/emzik/en-ucuz-philips-avent-scf24422-6-18-ay-erkek-2li-emzik-fiyatlari,109124852 buldum canım