Beyzasim 😂😂😂yaaa çokkk tatlısın."evet geliyor desin birileri"kısmı beni çok güldürdü benim oğlumda 9 ay 25 günlükken emekledi.ben 6.aydan emeklediği güne kadar her sabah güne"Allahım ne olur bugün emeklesin"diye dua edip başlıyordum😅.hakkatten bebeğin gelişimi ile ilgili olup geç kaldığımızı düşündüğümüzde insan böyle oluyor.peki madem öyleyse söyliyim"Geliyor canım,hayırlı olsun"Daha nice ilklerini gör evladının.