Btl_abr Hanımlar biz eşimle severek evlendik Evlendıkden 2 yıl sonra çocuğumuz oldu şuan 4 ay 28 günlük . Ama sorunlar var her evlilikte olduğu gibi şöyle anlatıyım . Eşim işten gelir yemek yer sonra oturma odasına gider bezen çocuğa bakar ben yemek yerim bazen bakmaz çocuğu uyut öyle ye yemek der bana neyse oturma odasında o uyurken bende giderim çocuğu uyuturum sonra giderim yemek yer mutfağı toplarım sonra oturma odasına geçerim saat 9 olur eşim uyanır filmi varsa filim izler yoksa gider mutfağa saat 12 lere kadar oyun oynar bende yanlız kalırım oturma odasında sonra giderim uyumaya sonra o gelir yatağa . Her gün böyle ve ben bu durumdan çok sıkıldım artık ve ona dün akşam dedim ki yeter artık hep böyle mi devam etcek hep ayrı yerlerde mi kalcaz sen mutfakta ben oturma odasında bu böyle gitmez haberin olsun dedim böyle olcaksa niye evlendin ki bende evlenmeseydin dedim yanlız kalmayı seviyorsan dedim ona oda bana dedi ki ne diyorsun hatun ya git şuradan dedi bende uzamasın diye gittim . Odama oda sonra geldi telefonla uğraşıyo yatakta bende dedim ki telefonla uğraşacaksan niye geldin mutfaktan git oraya oda sinirlendi aldı gitti yastığını başka odada yattı yani sabaha kadar . Sonrada işte gitmiş yani hanımlar napmam gerek ben mi abartıyorum siz söyleyin.
Sevimliannee Btl_abr bu sekilde tavır alarak kızarak cözemezsiniz. Güzelce oturup konusmayı deneseniz.
Srhnzlcn Btl_abr tabikide abartmıyosunuz özellikle çocugu uyut yemek ye ne demek oda babası uyutucakta bakıcakta baştan beri böylemiydi? Bide su oyunları yasaklasınlar ya burada okuyorum hep çiftlerin arası açılıyo
Oznurckose1 Btl_abr çocuk onunda değil mi o ne öyle yahu, bence alttan vs almayın siz bazı şeyleri düzelttikçe böyle olmaya devam eder kendini annesinin evinde sanıyor hala belliki. İnsan çocuğunu özlemez mi ya, hiç mi aklı yok..
Ulkukrts Btl_abr evinize biraz neşe katın siz tvden bi müzik açın eşinize laf atın bebeğinizle hep beraber ailecek oyunlar oynayın çok monotonlaştırmışsınız evliliğinizi renk katın biraz baktınız eşiniz ayak uydurmuyor oturun güzelce konuşun
Sevimliannee Btl_abr sanırım genelde herkes bu durımdan şikayetci burda gördüğüm kadarıyla. Ben yasamasım ama siz kendinizi biraz geri cekseniz, yok saysanız, kısaca görmezden gelin bakalım napcak.
Btl_abr Srhnzlcn Genelde hep öyleydi evlenmeden öncede hep oynarmiş bi bırakamadı ya çok sıkıldım gerçekten ya çocuğu sever oynar ama bazen bakmaz geçen ağlıyo bak dedim bende yemek yicem kendi de oyun oynuyo bakamam ben uyut ye dedi oyun oynuyo bide nasıl sinirlendim orda ağlıyo çocuk da almıyo
Btl_abr Oznurckose1 Bende diyorum ona sen istedin yaptık bide planlı çocuk zaten akşama kadar ben bakıyorum az sen ilgilen yemek yiyim diyorum alıyo bazen almıyo yorgunum diyo bana
Dilanatc Btl_abr bu erkekler hep böyle canım. Ama bence ne kadar sinirlenirse sinirlensin yinede tepkinizi ortaya koyun benim eşim öyle yapsa her gün tepkimi gösteririm.