Zynphafsa Kızlar hani süt ve ürünlerini kademeli olarak açıyoruz ya.. Fırınlayarak VS. Gibi.. Yumurtada böyle bir şey var mı? Örneğin kekin içine poğaçanın içine koyup mu açacağız? Yoksa direkt haşlayıp mı? Nasıl oluyor acaba?