Ben doğduğundan beri çok bez değiştirdim sleepy sonra prima şiödi de a101 in bezini kullanıyorum aslında memnunum ama numara büyüdükçe adeti azalıp fiyatı çoğalıyor o yüzden değiştirmek istedim prima pahalı sleepy hem uygun hem de güzeldi hepsin de hep lastik izi yapıyordu bebeğimde çok kararsız kaldım