Zuhalpars Kızlar bebeğim hasta 4.ay aşısını henüz yapamadık 20 gün geçti ebe ilerde yapın zamansız aşı bu rota gibi değil dedi doğrumudur acabaaa🙄🙄🙄
Analist Aselduru88 bencelerle yanıt bulunacak soru değil uzman görüşü lazım. Belki hemşire ebe görür yazdiginizi