Eliiiif valla surubu günde dört kere 2.5 mlverin diyo ben korktum basta sadece bi cay kasıgı berdim işe yaramadı ama on gündür artk uyku diye bisi kalmadı kendımı gectim kızım uykusuzluktan aglar oldu uykusu bar ama daşamıyo cock bu aksam mamasına kattım 3 ml ölcegi cıkıyo içinden mamayı içti 8 de yattı hala uyuyo Allahıma sükür surupmu yoksa yorgunmu düştü bilmiyorum ismi infantum good night surubun 150 ml diyo trendyoldan aldım ben