Bebeğim 1 aylıkken 10 gün kakasını yapmadığı için doktor vermişti 3-4 gün yapmazsa verirsin diye ilk bir kaç verdiğimde etkili oldu sonra yine yapmayınca 3 gün ardarda verdim ama hiç etki etmedi ayrıca şerbet gibi aşırı tatlı bişey eğer bebeğiniz halinden memnunsa huzursuz degilse hiç kullanmayın kendi haline bırakın derim