Maliki Ne zaman keyfe donecek su an tek umudum göğüs kalkanı kaldı 23gundur anneym emzrmenın tadına ne zaman varıcam
Polio Maliki ben de emzirme saatleri yaklaşınca gerilirdim. En sonunda bir tane doğal sprey ve göğüs ucu kremi buldum o biraz rahatlatıyordu.
Mervmihrmh Maliki 40 çiksin duzelir insallah bnde öyleydim aslinda emzirmek cok zevkli hiç aci vermeyen muhteşem birsey sende tadacaksin birazcık sabır istiyor ❣
EmelMina Maliki mümkünse gümüş kapak kullanın. İnanın rahata ereceksiniz.. yaranız için de garmastan krem kullanın. Birebir yaralar için..
Serpl Benim de çok yara oldu göğüslerim kanıyordu artık silikon göğüs ucu aldım 2 tane bir kaç gün onla emdirdim iyileşti sonra bir daha kullanmadım zaten yara olmadı .
Araseymen Maliki garmastan krem al sur sonra göğüs ucu kalkanı tak giysime değmesin ki krem fayda etsin bebeğino emzirirken göğsünü iyice yıka ilaç kalmasın antibiyotikli çünkü ilaç göğüs kalkanininda temizini kullan bebeği emzirirken ben yerleri yumruklardim acısına o kremle geçmişti.
Circassian_ Maliki o kadar ıyı anlıyorum kı 😌 ılk 2 ay yara oluyordu meme uclarım ve emzırmekten korkuyordum 😔 sonra sonra duzeldı cok sukur sımdı 8.5 ay oldu artık alıstık oglum da ben de 😻 bıraz daha sabır her sey yoluna gırıyor 💖
acimavi Maliki benim yaralarım 1 aydan sonra geçti, birkaç tüp lansinoh krem bitirdim, en son canım acıdığında krem yoktu tahin yağı sürdüm bir iki kere, ondan sonra hiç yara olmadı, biraz daha sabredin geçecek
lamiya1905 Bende yara olmadi ama emzirmek benim icin işgence idi. Bebegim icin anne sutu en iyisi olsa da ben cok zorlandim. Cok utangac birisiyim emzirirken yalniz kalmak istesemde kalamyordum. O bakişlar beni sinir ediyodu. Bide buraya da yazmiştim zaten kayincalidemin bebegimi emzirmek istemesi beni daha kotu etmişti. 15ayina kadar mecburen emzirdim. Cok sikiluyordum emzirirken evde yalnizken bile birileri bana bakiyo saniyodum. 😑
ebrusmsk Maliki ben 31 ekimden beri o yaralardan cok çektim. :( yaşamayan bilmez acısını. Insaallah gecer. Benim daha yeni yeni geciyor. Ve bi cok seyi emin ol denedim. Yaralı göğüs e slikon kapak ve gümüş kapak fayda sağlamıyor iltihap etmekten başka .Ben 4 gün önce genel cerraha gittim. Bana kortizonlu fucicort krem yazdı. Sabah aksam kullandim düzenli bi biçimde. Ve temiz tuttum goguslerimi . Bjde sutyen yıkama toplarını kullan iyileşen e kadwr. Hava aldığı için daha çabuk iyileşir. Garmastan da cok etkili kremdir onuda emzirme sonrası kullanabilirsin
Cutes Temiz ve kuru tut göğsünü bir de kendi sütünden sür başka bir şeye gerek yok. Bir süre sonra geçiyor. Ağlayarak emzirdiğğmi hatırlıyorum ben de ama hiçbirşey kullanmadık dayandım
Polio Maliki mumsy natural temizleme spreyi ve mumsy natural göğüs ucu kremi. İcerigi doğal ve temiz. İnstagram sayfasında dmden yazarsanız emzirme danışmanı tüm sorularınızı yanıtlıyor. Beni süt sayma makinesinden kurtardı. Doğum yaptığım hastanede guya emzirme danışmanı mastit olmamak için bi sabah bi akşam Sağım yapmam gerektigini söyledi. Bebeğim emiyordu da. bu arada gümüş kapak da kullandım Meşhur lansinoh Kremi de. Aklınıza ne geliyorsa.