tubist Esrayy 42. gundu yanilmiyorsam. benim annem 1 sene olmamis. cok normal. sutunuz geldigi icin hormonlar etkileniyor
uykucukoala Esrayy doğumdan iki ay sonra oldum benim annem de her çocuktan sonra bir yıl olmamış ben iki ay sonra olunca çok şaşırmıştım
Esrayy tubist benim annem de olmuyormuş hatta bütün çocuklarının aralarında 20 ay fark var adet olur olmaz hamile kalıyormuş 😂😂
Fulyaalinmina Esrayy ay 47 gün kanamam sürdü o bitti tam adet günümde adet oldum 10 gün sonra birde pcos var normal de adet olamam. Şans
Esrayy Fulyaalinmina benimde 41.gün banyo yaptım bi daha olmadı olsun istiyorum çünkü o yüzden kilo veremediğimi düşünüyorum
Balkupum2505 Esrayy 3 ay sonra oldum. Ama emziriyosaniz 1 seneyi bulabilirmiş normal diyo doktorlar emziren anneler icin
Durununannesi68 Hemen oldum 40kimda fazla olmadi tam kırkım çıkarken oldu eskiden çok olmayan adetim şimdi çok iyi oluyor her ay düzenli şekilde
Esrayy Durununannesi68 maşallah bütün vucut yenilenip normaline dönüyor doğumdan son ra normal doğum muydu sezaryen mi
Durununannesi68 Esrayy sezeryan cnm bide diyolar emzirmwdigin için fln diye ben emziriyorum onla bence alakası yok vücutla alakalı
Balkupum2505 Esrayy yok ben sagip verdim bi süre 40 gün kadar falan sütüm kesildi mama kullandik 3 ay sorada adet oldum
Eslembaby-Cennetmomy Esrayy 4 ay keşke olmasaydım sütün tadı mı değişti noldu kızım kilo almada geriye düştü bazen emerken ağlıyor
Yagmursonrasitoprakkokusu Esrayy ben emzirdiğim halde 52.günde adet oldum. Kişiye göre değişen bi durum sanırım