Aminn inşallah cümlemizin yavrusunu Allah bağışlasın 🤲🏻 bebeğinizin cinsiyeti ne bu arada benimki kız. 28 günlük filandı yenidoğan a gittik ilk başta ordan bizi ultrasona gönderdi doktor ultrason sonucuna bakıp nefroloji ye yönlendirdi. Nefroloji de gün verdi tekrar ultrason istediler 2 aylıkken tekrar ultrasona girdi bebeğim. Ve 1. Ayd nefroloji ye gittiğimizde enfeksiyon oluşmasına karşı önlem almak amacıyla antibiyotik başlattılar 24 saatte bir 1 cc antibiyotik kullandık ve hala kullanıyoruz. 3 aylık olduğunda böbrek sintigrafisi yaptırın randevu alın dediler biz randevumuz almıştık normalde 7 ocakta böbrek sintigrafisi cekilecekti hastaneden aradılar cihaz bozulmuş o yüzden kaldı hala çektiremedik bu şehre tasınalı 1 yıl oldu pek Bi hastane filan bilgimiz yok zaten Baska yerde de yokmuş bu civardaki hastaneler de. Hastaneden haber bekliyoruz bakalım. Bu arada karaciğerimizde de kist olduğunu öğrendik bebeğimiz doğdugunda genel kontrolünde. Genelde olabiliyormuş böbrekte kist varsa başka bulgular da görülebiyormuş karaciğerde kist gibi. Daha dün hastanedeydik karaciğerde ki kist hala duruyordu. Dünkü doktora ilkkez gittik en ufak Bi yorum da bile bulunmadı başka doktora gidicez. İnanın ki çocuk doktoru bile olsa o kadar önemli ki. Size tavsiyem şimdiden arastırın doktorları.