Kızımı sütten keseli tam 3 gün oldu . 13 aylık olmak üzere ne kadar istemezmese bi ay sonra kardeşi olacağı içindir mecbur kaldım . Sadece uyuturken emziriyordum artık o da bitti gece uyanıp beni istediğinde bi sekiden mamasını içirmeye çalışıyorum . Herhangi bi işlem uygulamadım sadece içten dua ettim 🙄