mihrosum hiçbir şey işe yaramıyorsa lavman son çare. Diş çıkarmaya başladığından beri oğlum da kabız. Yemesi içmesi hep dikkat etmemize rağmen 7-8 gün yapmadığı zaman mecbur lavman yapıyoruz. Popoya zeytinyağı sürüp biraz uyarıyorum. Yani şu dişlerin hepsi çıksa da oğlum normale dönse artık o da çok yoruldu bende