12345678b Kızlar bebegim 11 aylık yanagında 1 haftadır kızarıklık var boyle mantarımsı gibi. Gecmiyor ne sürdüysem trosyd kremi yüze sürülür mü? Süren varmı
Nursma 12345678b ben Bepanthol sensiderm sürüyorum nemlendirmek için dediğiniz kremi bilmiyorm üstte kalsın. 🌼
dlrfndgl Ben bilerek kortizonlu trosyd. Eğer kortizonluysa kesinlikle sürülmemeli. Yüzündekinin mantar olduğundan emin misiniz peki? Aile hekiminize danışmalısınız.