Mucizem_0809 Kızlar benim yarın biyere gitmem gerekiyor ve dönüş saati 4 ü geçebilir ondan sonra bebeyle toplu taşımaya binilebiliniyormu acaba bileniniz varmı??
iki_erkekannesi31 Mucizem_0809 dışarıya çıkabiliyoruz istediğimiz saatte oğlumla ama toplu taşımayı hiç kullanmadık uzun zaman. Acaba şöferler alır mı? Brnce bi sorun ona göre hareket edin.
Annebalisi Mucizem_0809 Binemiyorsunuz. Dün kuzenim bindi şoför polis görürse ceza yersiniz demiş. İnip taksiye bindi mecbur.
Mucizem_0809 Annebalisi yaa bizim burda hep biniyolar görüyorum ama başka bi semte gidicem netten baktım biyerde binebilir yazıyo biyerde binemez yazıyo en iyisi dediğiniz gibi taksiye bineyim