mom1236 585 TL fatura gelmiş. Şok oldum resmen. KDV 88 TL. Allah yardımcımız olsun. Geçinemeyen insanlar napıcak. Milleti sömürüyorlar
Kitapkurdumom mom1236 sadece doğalgaz da degil, elektrik, su, gıda. Zam gelmeyen seyleri saysak bi elim parmagini geçmez
ikiKudurukAnnesi mom1236 Ayy geldi mi faturalar ben çok korkuyorum biz geçen sene çocuk yokken çok yakmamamıza rağmen 600 falan geliyordu şu an 24 saat boyunca yanıyor bin TL gelir heralde öf 😳
Tubasubasi mom1236 kesinlikle ya. mama bulmak bile sıkıntı resmen. bebelac gold 2 kutusunu indirimli olarak 170-180 alıyorken- şimdi 300-400 lira olmuş pes gerçekten 😟
mom1236 _Zeynep_bebek Anca kıçımız donsun kapatalım yakmayalım. O zaman da sıcak sudan bi 300 kitlerler
Mommy0609 Hemde nası 🥲 bugün gelmiş benim fatura da depresyondayım geçen ay 230 bu ay 320 ve 3-4 gün de evde yoktuk ona rağmen bu fark aynı derecede yakıyoruz hep kapatıp açıyoruz ama biz belki onun da etkisi vardır 🤷🏻♀️
mom1236 MiracAlpinveUmutunAnnesi onu da bulamıycaz sanki canım millet taş kemirir. Allahtan korkmazlar
Mommy0609 mom1236 ben bele vaziyetin 😏 ben asıl elektrikten korkuyorum bakalım o kaç gelecek o da zamlandıydı 🥲
Dmtylz mom1236 valla beni niye linçlesinler🙈 sarayım yok ki benim 8 adet uçağımda yok 🤷♀️ Ben kimseden çalmıyorum çırpmıyorum..çok şükür.. ama bu iyi hallerimiz daha duuuur..