2 gündür ateş ile uğraşıyoruz. Düşüp tekrar çıkıyor. Ilık suyla yıkama ılık bez ile koltuk altı ve baş bölgesine kompres dahi yaptım. Calpol de verdim. 2 gündür beline kadar yeşil renkte kaka yapıyor. Bu gece de ateş olursa acile götüreceğim. Bu belirtilerde olup ne yaptınız? Allah rızası için yardımcı olun lütfen. Enfeksiyon olduğundan şüpheleniyorum. Dişlerini 5 aylıkken alt 2 dişi 6 aylıkken aynı anda üst 4 dişi çıkardı hiç ateşlenmeden. Hiç dışarı da çıkmıyoruz 2 aydır kapandık eve covid-19 da olduğunu düşünmüyorum. Bizlerde bir belirti yok.