Dk16 Arkadaşlar ben Danimarka’da yaşıyorum ve il aşı 3. Ayda yapılacakmış 2 adet yani Türkiye aşı takvimiyle çok farklı Sizde durumlar nasıl?Sizi olmayan aşıları talep etmeli miyim?Mesela rota virüsü aşısı yok takvimde?!