Aglamak istiyorum artik bebegim 88 gunuk 1 aydir o kadar huysuzki uyanirken aglama krizine giriyo yatarken oyle hem mama hem meme veriyorum gelisimide iyi geceleri biraz uyyodu yine ama artik gunduzde gecede hic uyumuyo surekli agliyo uyumamaya direniyo sanki cok uykum var yorgunum ev isi yemek bu huysuzluk ne zaman gececek ya veya siz nasil gecirdiniz kahvalti bile yapamiyorum surekli aglama krizinde