Unknown valla ben çok memnun kalmıştım evet çok yumuşaktı özellikle o yumuşaklığını begenmiştim bende ama sızdırma filan hiçbişey yaşamadık biz molfix almıştım goondan önce hergün iki üç kez komple kıyafet değiştirmek zorunda kalıyodum her kakada dışına çıkıyo bazen çişidr çıkıyodu cinnet geçiriyodum artık bian önce bitsin diyodum denemek için goon aldım begendim goona devam etmeyi düşünüyodum ama prima indirime girmişti 272 tanesi 240₺ ye geliyodu öyle oluncada kaçırmıyim primayı dedim stokladım elimde daha epey prima var ama bitmeye yakın bakarım prima indirimde olmazsa yine goon alırım