ftsdmrhn Arkadaşlar süt saklama poşeti olarak lansinoh onermisler ama e bebegin kendi markasini alsam ne olur ? Kalite farkı var mı ki öyle, poşet sonuçta yani. Kullananlar varsa yazabilir mi acaba. Çünkü lansinoh sürekli kullanimda biraz pahalı oluyorm
Eesay ftsdmrhn ben kullanıyordum e bebeğin kendi markasını, daha sonra bulamadığım için kraftın poşetini aldım yani aynı bence hepsi
Ozlm_htc ftsdmrhn canım aylardır e bebegin kendi markasını kullanıyorum poşeti biraz yumusak diger markalara göre ama kilit sistemi falan cok güzel ben artık markasına bakmıyorum hangisi indirimdeyse onu alıyorum
Ogretmen34 ftsdmrhn fark şöyle oluyor ebebegin yumuşak olduğu için patlama olmuştu ve ağız kilit sistemi çok sağlam gelmediği için sıkıntı olmuştu boşa giden sütlerim oldu
ikizleriim Lansinoh kullanıyorum memnunum baby&me kullanmadım bilmiyorum ama süt saklama poşeti önemli bence içine koku sinmemesi vs için. Aralarında da çok bi fiyat farkı yok aslında🤷🏼♀️
Esrasen Bir sürü marka denedim hepsinde bozulan sütlerim oldu kilit sistemleri yüzünden 2 aydır e bebekten aldığımı kullanıyorum ve çok memnunum indirim zamanı stok yapıyorum daha da uyguna geliyor çok para vermeye cidden gerek yok kilit sistemi bir çok markanınkinden çok daha iyi en son kalmadı diye lansinoh aldım onda da bozulan sütüm oldu
Esrasen Actombo ilk sağdığımda kokusuz oluyor ısıtmadan önce poşette kokluyorum bir koku varsa ısıtmadan döküyorum ısıtınca yine kokluyorum yine koku varsa bozulmaya başladığını anlıyorum hiç riske atmıyorum direkt döküyorum. Bebeğinizin bitirmediği bir miktar sütü bi kaç saat oda sıcaklığında bıraktıktan sonra koklayın zaten ne demek istediğimi anlayacaksınız
Actombo Esrasen sağdıktan sonra da bir koku oluyor bende 😕 anne sütü tamamen kokusuz bir şey mi? Bende mi bir anormallik var yoksa ?
Esrasen Actombo yediğiniz bişeyden dolayı olabilir benimki kokusuz oluyor açıkçası ordan anlıyorum bozulup bozulmadığını