Koalina iyi güzel diyorsunuz ama başka türlü de ev sahibi olunamaz. Sonuçta herkes çocuğuna iyi bi gelecek bırakma peşinde. Ayrıca post sahibi bankaya para koyucam faiz gelsin diye bişey dememiş. Bana göre bu günah. Bu da tartışılır. Sonuçta biz faiz almıyoruz, faiz ödüyoruz.