Benim dusunceme gore isin dini boyutunu bilemem ama. Borca girmeden bisey alinmio. Borca girmeyip parayi car cur edip çocuklarını zorda birakmak daha kotu bence. Keşke hepimizin tonla parasi olsa pesin ev alsak da faize girmesek yada ömür boyu gelirimizin olacagini bilsek de kirada otursak ama geleceği bilemeyiz cocuklarimiza gelecek kuramamak daha gunah gibi geliyor bana