Zyal önce pediatri bölümüne görünmeniz lazım ki sonra hangi branşı istiyorsanız sevk ederler diye biliyorum ya da bizim öyleydi. Alerji bölümüne randevu almak için pediatri görmesi gerekiyordu. Evet kalabalık ama her şeyine bakıyorlar aslında öyle de aman aman bir kalabalık yok biz her şeyimizi çok rahat hallettik. Alerji olarak kendimiz bulduğumuz hocadan özel paralı randevuyu da o şekilde aldık. Diğer branşların nasıl alındığı hakkında bilgim yok ama ararsanız yönlendirirler mutlaka. Özel hastaneler ve muayenesi olan doktorlar tamamen para tuzağı öyle çok nadir işini layıkıyla yapan