Hepimom Bizimki cok hevesli oturtmayinca agliyor bazen. Oturtuyoruz. Dr da kucakta oturtabilirsiniz demisti. erken mi sizce? Oturtanlar var mi?
Agustosbocegi Hepimom benimkide öyle ana kucağına koyduğumda ıııı ııı diyerek kendini kaldırmaya çalışıyo çok zorladığında kucağıma alıp dolaştırıyorum ağlıyo ama unutmasını sağlıyorum
Emineyilmazz Hepimom oturtulur çok dik olmadan destekli bir şekilde oturtmamızı söylemişti doktor . Zaten bebekler kendini ne zaman hazır hissederse belli ediyor . O zaman uygun zaman😊
ZeynebZll Benimkide çok hevesliydi oturmaya arada oturtuyordum hiç bir sıkıntı olmadı şuan 6 aylık desteksiz oturuyo kızım
Renk Doktorumuz 4. Ay kucagında 5.ay destekle oturtabilirsin demişti. Çok hevesli zaten. Arada oturuyorum ben kucağımda.
Asl90 Renk benimde oğlum 4 aylık şu kucakta oturtma işi nasıl oluyor direk bacaklarımızın üstüne mi oturtuyoruz yoksa poposunun altında kolumuz mu oluyor
ikizleriim Oturtulmasa daha iyi benimkiler beş aylık fazla hevesliler kucağıma aldığımda hemen dikelip oturmaya çalışıyorlar zor tutuyorum😄
miraysmomm Bizimki kucakta oturuyor asla yatar pozisyonda tutamıyoruz kendini direk öne atıyor otururken de gayet rahat ama kucağımız dışında oturtmadık daha 4,5 aylığız suan
Srhnzlcn Hepimom benm oğlumda 3 ay 12 günlük doktorum istekliyse kucağında az az oturtabilirsin dedi o şekilde yapıyorum ama 2-3 dakkadır en fazla
ebrutuna Srhnzlcn bizde 3 ay 8 günlüğüz ben otursun istiyorum 😂 Denesem mi kucakta sizin gibi az az 🤨
DuyguDamla Hepimom benim kızım 5. Ayına girdi 4,5 ayından beri oturtuyorum kız bebekler erken başlarmış zaten oturmaya falan kucağımda oturuyo yemek yerken falan
Birgul DuyguDamla yazmis kiz dort bes kisiye.hurmet ne demek hurmet et anlaminda mi?ay kahkaha attim😅
Srhnzlcn ebrutuna ben denedm hatta halamda o şekilde yaptı 7 aylık bebişi kucakta az az oturtuyordu ama tabi bu konuda doktorunuza danışmak en güzeli☺️
Busrabektas Hepimom 4. Ay kontrolunde doktorumuz kontrol etti ve yavas yavas destekli bir sekilde kisa surelerle oturtabilirsiniz dedi ama bebek gelisimine gore de degisebiliyor kafasini tutabiliyor ve oturdugunda az da olsa direncinin olmasi gerekiyor.Bence doktorunuza danisarak destekli oturtmaya baslayabilirsiniz.
Nurahyu Hepimom bizimki yeni 4aylik oldu cok hevesli oturmaya kendini kaldirmak icin o kafar cabaliyoki sinirleniyor kalkamayinca sordum bugun saglik ocaginda eger cabaliyorsa kucaginizda oturtun onu destekleyin kalkmak isteyince dedi.cok uzun sure degil tabiki kisa kisa .zaten surekli istemiyor arada bi
OncedenGurme Hepimom doktorumuz gelişimine göre 3. ayda 45 derece açı ile oturabilirsin demişti. Şimdi de 5 aylık olmak üzere 45 derece otururken kendi kendini kaldırıp oturuyor, sonra da dengesini kaybedip sağa sola ya da öne devriliyor 😂😂