Sütüm 10 15 gün sonra indi onda da yetersizdi 45 gün mama da verdim sonra arttı mamayı bıraktık çok şükür, sıkıntı yapmayın emzirdikçe süt artıyor, bir de ben humana, rezene, bestlak damla, momstok anne çayı ve momstok vitaminini içtim ve tabi ki bol bol su içtim bunların faydasını gördüm