Umayimm eceunverkanra keşke bana da diyen olsaydı iki gündür sıcak su torbası çikolata yelek üçlüsüyle geziyorum 😫😫😫🤦♀️
eceunverkanra Umayimm Gecmis olsun 😅 insallah 3.gune biraz hafifler, benim adetlerimin 2gunu hep cok sancili gecerdi valla korkmuyo diilim adet olacagim gunden ama basa gelen cekilir 😌