Kızlar doğum yaptığımdan beri bu muhabbet beni fazlasıyla yordu. Herşeyi denedim, yedim içtim. Sonuç olarak vardım ki; herşeyi yiyeceksiniz. Acısı, tuzlusu, şekerlisi … Yok efendim su iç yeter diyenler mi 😤 Yok efendim dereotu ye diyen mi ? Bilmem ne bilmemne..
Diyet yaparken sadece ot yiyoruz n’oluyo? Kilo veriyoruz. Sadece ot yiyip su içerek bu bebeklerin kilo almasını nasıl sağlayabilirim??? Saçmasapan bir bilgi. Ya da eksik bilgi diyelim.
Evet su ve yeşillik sütü ÇOĞALTIYOR ama besleyici ve yağlı olmuyor. Yağlı sütü olan kadınların bebekleri tombiş tombiş oluyor ve herşeyden yiyorlar. Bizler daha bu masalları dinleyelim işi bilen bebeğini güzelce emzirip besliyor. Ben ne zamanki bütün diyetleri bıraktım, herşeyden yedim, içtim işte o zaman bebeğim kilo almaya başladı. Ve bende inanılmaz mutlu bir anne oldum❤️🌸🌹