Alya88 canm ben bepeim daha 2 aylık felnken arada veriyordumokta rahatlatıyordu bebeği, küçük çaydanlıkta 1 yemk kaşığı kadr koyuyorum kaynatıyordum, bebeğe de 2 3 çay kaşığı veriyordum geri kalanını kendim içiyordum. Sizde içebilrssnz sütünüzden bebeğe de geçmiş olur 🙂