cilgacolakoglu ikizlerim dogdugu andan itibaren gerçi kuvozde kaldilar 20 gun ama hemsirelere verdim sagolsun verdiler ama tutmadilar daha sonradan aldigim emzikleri bir gorsen evde sasirip kalirsin her markanin en az 4 5 çesidi var en sonunda aventin night time ni aldilar gece emziği simdide aventin ultra airine alistirmaya calisiyorum olmuyo bir gece emzigi bulamadim inan butun site ayağa kalkti emziğe alisincada kotu oluyo yani almiyosa zorlama bence 😥