Kader_dmrbs probiyotikle çok uzun sürede tutuyor, ben de dün 3 te mayaladım bugün sabah aldım 6 kavanozun 3 ü tutmuş 3 ü tutmamış, 3 ünü yine fırında buraktım bakalım, ama tutanlar taş gibi olmuş bildiğiniz tava yoğyrdu gibi çok güzel, sizde daha uzun süre bırakın belki tutar