Arimaya Hanımlar 2 gün önce bir şikayette bulunmuştum cimere daha sonra problem halloldu ve şikayetimi geri çektim. İptal başvurusu yaptım yani. İşleme koymazlar artık değil mi? Bilgisi olan var mı?