Kızlar bi iki haftadır oğlum sağ kulağını tutuyor. Yani tutup huysuzlanıyor. İyi bi çocuk doktoruna götürdüm bişey yok kulağında dedi. Ama neden tutup huysuzlanıyor huy mu etti acaba? Eşim burun kulak boğaz dr na götürelim diyor. Çünkü bi ara kulak enfeksiyonu olmuştu. Sizce oyun mu yapıyor? Sizinkilerde yapıyormu? 8.5 aylık bu arada